01 March 2009

Perkelahan di Pantai Al-Hasi




Happening sungguh .... tak terasa masa cepat je berlalu. Masing-masing dengan aktivitinya. Dua orang anak aku sedang ambik lesen menyelam dan sepatutnya dia orang kena buat 2 sesi latihan. Olehkerana suhu air yang agak sejuk, dia orang tak tahan dan terpaksa lah sesi di hentikan setelah 20 minit didasar laut. Tak dalam pun, cuma 10 kaki je. Sepatutnya sesi latihan yang pertama ni dibuat di kolam renang tapi dah dekat dengan pantai, buat aje kat laut.

Untuk cerita lebih lanjut, layari lah Mama Bungas dan Permata Hatiku.
InsyaAllah, bulan depan aku sekeluarga akan ke sana lagi.... sambung sesi latihan menyelam anak-anak aku.

4 comments:

  1. Haji;

    Thanks for inviting us to tag along ... memang seronok ... and next month kalau pergi lagi, kita orang pun nak pergi jugak hahahahhahahqa

    (Ketagih snorkel and ambik gambar bawah laut!!!)

    ReplyDelete
  2. Salaam 'alaik

    Apa khabar Bro Zuraili? Saya pelajar Singapura dari Makkah, alhamdulillah semua dah selamat sampai.. kreta pon dah selamat. Syukran jazeelan skali lagi atas jemputan ke Umluj, makanan dari Malaysia yang beraneka-warna dan sedap2 plak tu.. dan juga segala pertolongan dari semua.

    Pengalaman yang kita dapat sangat berharga dan manis di sisi kami. Semoga ukhuwwah yang telah terjalin akan berkekalan, insya Allah..

    Jazaakumullah Khairan Katheeran wa BaarakAllahu feekum. (",)

    ReplyDelete
  3. Haji Ghaz,
    Postkan ler kat site gambo ramai-ramai tu. InsyaAllah, next month mmg nak pegi lagi... kalau ada yang nak overnite lagi best tuh....

    Salam Ridhuan,
    Nanti kalau nak dtg cuti-cuti lagi kesini,habaq lah lagi kat kami, boleh plan baik punyer...

    ReplyDelete
  4. Insya Allah.. baik punya eh! ahaha

    ReplyDelete

Get Free Shots from Snap.com