04 May 2008

Yanbu updated



Today's Quote :

Enjoy life. This is not a dress rehearsal


Rasanya dah lama benor aku tak update site aku ni. Sepanjang minggu lepas aku sibuk mendapatkan lesen arab saudi, buka akaun bank dan buat translation certificates. Many thanks to Yusof, Suhaimi and Sadimin.
Last weekend lak sempat pegi Jeddah. Besar rupanya bandar Jeddah. Menarik untuk pegi shopping tu...Di Jeddah dapat kami berjumpa dengan Tuan Hj Aziz, Ketua Canseri di Konsulat Malaysia dan Tn Hj Ali.
1hb Mei, another 6 arrived at Yanbu. So, sekarang jumlah Malaysian di Yansab adalah seramai 23 orang, tetapi di Yanbu itself dah lebih 50 orang.

2 comments:

  1. kok ye pun nak ambek gambar aku, tunggula aku pakai baju dulu.... malu beb awek arab nampak nanti!!

    ReplyDelete
  2. Ke kau suka....tapi cakap malu...

    ReplyDelete

Get Free Shots from Snap.com