20 January 2008

Mesyuarat Reunion exSMSJ85

Today's Quote :

"Agama buat kehidupan di akhirat, harta buat kehidupan di dunia. Di dunia orang yang tidak berharta berasa susah hati, tetapi orang yang tidak beragama merasa lebih sengsara"-(Saidina Abu Bakar As-Siddiq )

Gambar aku, Mawi. Teng, Blues, Yus, Wong Gi & anak-anak Mawi di rumah Mawi. Gambar diambik oleh Mastora (so tak de dlm gamba). Tojo pun ada tapi dah balik dulu.
Petang tadi muka-muka ini berkumpul kat rumah Mawi (hi tea sempena baru pindah ke Johor) dan berbincang pasal reunion exSMSJ85. Plan untuk reunion pada 31hbMei 2008 di Tiara Beach Resot, PD. Memang syok kalau jadi buat reunion ni sempena ulangtahun umur yang ke 40. Setakat hari ni dah 18 orang dapat pergi, target nak dapatkan 50 orang. Aku dengan Tojo tak tau lah dapat join ke tidak nanti, harap-harap dapat ler pasal kita orang InsyaAllah akan berpindah ke Arab Saudi.

Pasal makan tadi, orang rumah Mawi, Nor, buat mi kolok dan laksa sarawak sebagai hidangan utama. First time makan mi kolok, sedap siot... Masing-masing balik dengan kekenyangan...sampai sekarang aku tak rasa nak makan malam lagi....



2 comments:

  1. ASK,

    You have auto play on music on right sidebar ... this interferes with the Quran module on top. The music and quran plays together if someone wants to listen to quran.

    Yes the music can be turned off, but it is not easy to find.

    Perhaps you can have music play on demand and not automatic?

    thank you.

    ReplyDelete
  2. Thank you MO for your comment. Sure, I will put the music to play on demand.

    Thanks again.

    ReplyDelete

Get Free Shots from Snap.com