07 February 2009

Cerita tak terkini

Dah lama aku tak bercerita kat blog ni. Baru nak bukak cerita, tengok2 dah ada kat mama bungas. Tak sempat den nak cerita, binik dah tulis.... so sonyap aje ler ...
Ini kisah jalan-jalan ke Jeddah tak dirancang, mama bungas kata qadak punyer ...
Yang ini pulak pasal persembahan kat sekolah anak di YIS ...
Cerita pasal sekolah ni, masih ramai yang dok bertanya sekolah mana yang bagus kat Yanbu ni ... bagus atau tidak terpulang pada diri masing-masing bila buat pilihan. Satu perkara yang nyata, pilihan tak banyak. Bukan tak banyak, tak de pilihan sebenarnya...
Dua orang anak aku bersekolah di Al-Tawhid dan dua orang lagi di YIS. Kalau boleh memang aku nak semua anak-anak aku belajar di YIS. Tengoklah macam mana nanti... Setakat ni masing-masing suka pergi ke sekolah, tak kira lah yang ke Tawhid maupun yang ke YIS. Alhamdullillah, semua boleh catch up dan quite competitive di kelas.

3 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Salam perkenalan.. Tumpang lalu kat sini..

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan,
    Buat makluman, aku dan binik aku akan ke mekkah & madinah utk buat ummrah pada 31 Mei 2009 sampai 14 Jun 2009, mula - mula ke Syria (makan angin), kemudian ke tanah Suci, Dubai (shooping sikit) baru balik ke Malaya. Kalo ada rezeki, boleh le kita berpeluk cium nanti.

    ReplyDelete
  3. Orland & Catz ... salam perkenalan. Terima kasih kerana sudi singgah.

    Al-Sheikh Amizal... sampai kalo, kasi call aku. InsyaAllah buleh jumpa.....nanti jumpa kita gesel2 hidung mcm kerabat raja arab punyer style..

    ReplyDelete

Get Free Shots from Snap.com