28 December 2008

KenaliArabia.com

Salam .... Ini adalah satu site baru berkaitan dengan kehidupan dan suasana di negara-negara Arab. Kalau berminat untuk menjadi penulis jemputan atau berkongsi artikel atau pengalaman boleh lah hubungi empunya site http://kenaliarabia.com/blog-arabia/ , iaitu Saudara Mann Trex.

Salam alaik,

Harapan saya, blog ini dapat memberi manfaat kepada semua pengunjung. Oleh itu, saya akan muatkan tip-tip untuk bahasa, makanan, hotel, kenderaan, kewangan, tempat menarik, niaga dan banyak lagi.
Pengalaman saya seorang sahaja tidak mencukupi. Lagipun, setiap orang mempunyai pengalamannya yang tersendiri.
Kini ramai rakyat Malaysia bermastautin atau belajar di Qatar, Bahrain, UAE, Kuwait, Oman, Yemen, Sudan, Syria, Mesir, Libya, Tunisia dan Maghribi. Sudah tentu pengalaman mereka ini amat menarik.
Oleh itu, saya menjemput sesiapa saja yang tinggal di kawasan Arabia untuk berkongsi pengalaman mereka di dalam blog ini. Pengalaman anda boleh jadi tauladan dan panduan kepada kami semua.
Saya sangat mengalu-alukan sumbangan artikel, foto dan video anda. Hantar mesej kepada saya untuk mendapatkan login dan password sebagai penulis. Sesiapa saja boleh membuat komen di setiap artikel untuk menceriakan suasana.
Semoga semua pelawat Blog ini mendapat manfaat dari perkongsian ini.

Yang ikhlas,
Mann

No comments:

Post a Comment

Get Free Shots from Snap.com