06 July 2008

Tae Kwan Do Remaja Johor

Ini dia puteri kedua aku.... masa kat Malaysia sempat aku pergi tengok dia beraksi untuk Kejohanan Terbuka Remaja Tae Kwan Do Johor Bahru. Jangan main-main, Naib Juara tu...

Pertandingan di adakan di Stadium Tertutup Larkin. Kat Arab ni aku sedang cari kelab untuk anak-anak aku boleh terus berlatih, kalau tak, terpaksa lah latih sendiri.




Tiga orang puteri aku sejak umur 7 tahun aku hantar belajar Tae Kwan Do. Yang nombor dua ni nampak lebih menyerlah dari kakak dan adik dia. Lagi satu step nak dapat full black belt tapi kena tunggu umur 15 tahun.



Tahniah Nazihah Syuhada ....
Naib Juara Tae Kwan Do Remaja JB!!








1 comment:

  1. Itu maknanya boleh jadi body guard mama dan yg. lain2 kat sana. jangan cuba dekat2 pak arab nanti sekali kena t.wando nyensal nanti.

    Cik za ucap tahniah.

    ReplyDelete

Get Free Shots from Snap.com