24 August 2009

Kelab Menyelam Malaysia Yanbu


Hajat di hati nak menyelam di Seven Sister (one of the best places in Yanbu for diving) tapi tersekat di Grean kerana ombak yang agak kuat. Grean pun Grean lah tapi okay gak tempat ni pasal terumbu karang sahaja dengan banyak gua-gua terbuka di dasar nya.

Trip kali ni agak ramai - aku, Dosey, Samkae, Awang Ali, Zek, Abg Pi dan Achai (Faizul). Tak nak cerita banyak-banyak, layan kan je lah gambar-gambar ini.


Karang-karang yang berwarna-warni...


Achai sedang leka melihat sesuatu tu...


Kalau dah misai lebat mcm tu sape lagi kalau bukan abg Pi kita ...


Nemo di sarangnya ...



Akhir sekali .... spesis terbaru yang dilihat oleh Dosey ...

Lagi gambar-gambar di http://picasaweb.google.com/Zuraili/GreenDiving#

3 comments:

  1. Salam Ramadhan,

    Kim salam kat samkae tu, begambar pun tetap muka tu nak eksen jer.

    Tak balik mesia raya ni? aku balik dari 14/09 sampai 09/10. Anyway Maaf kalu ada salah silap, Selamat Hari Raya.

    ReplyDelete
  2. Nanti akan ku sampaikan padanya. Aku baru balik sebulan takkan nak balik lagi raya ni. Duduk sini je lah. So, selamat beraya kat Malaysia. Maaf dipinta, maaf di terima....

    ReplyDelete
  3. Villa_Bayu,
    Yang last tu spesis terbaru? hehehe...

    ReplyDelete

Get Free Shots from Snap.com