05 July 2009

Putrajaya-Kelang-Kuala Lumpur-Seremban

Sebahagian gambar-gambar semasa cuti-cuti Malaysia Part 1.... Putrajaya di rumah adik, di Kelang bersama dengan Mak Su serta Pak Su sekeluarga manakala di Kuala Lumpur bertemu rakan-rakan. Akhir sekali di Seremban ke rumah Mak Ngah dan Mak Cik.

Aku tak boleh nak nafikan betapa Putrajaya ni memang cantik dan gah... bangunan-bangunan nya yang canggih dan stylish. Anyway...thanks to Che Det for his vision. Orang rumah bersama dengan orang rumah kawan sekolah...

Teman-teman semasa di Sekolah Menengah Sains Johor, Kluang.... Zahris , Nahar , Yusri dan Annuar.

Anak-anak bermain di pool di PNB Darby Park. Nice view with the Tabung Haji building at the background.
Teman sekolej - Suhaimi, Shake & Malek

Di Meru, Kelang ...rumah Mak Su. Dulu arwah atuk pun tinggal di sini. Asalnya dari Parit Buntar tapi jauh dengan anak-anak, pindah ke sini.


Surau Haji Mokri (arwah atuk)

Paling depan sekali berkemeja merah ialah Pak Su aku, ditengah tu sepupu aku anak Pak Ngah dan yang belakang tu ialah adik aku.

Lagi bangunan di Putrajaya. Ini ialah Palace of Juctice.

Yang ini pulak tak silap aku Jabatan Pendidikan.

2 comments:

  1. Salam Zuraili,
    Balik bercuti ke? Seronoklah..sekarang musim buah.

    ReplyDelete
  2. Villa_bayu,
    Wah... jalan2 sakat nampak... ehhehe.. padanlah Kak Rina kata bila jumpa cam gi raya.. hehe

    ReplyDelete

Get Free Shots from Snap.com