24 August 2008

Jalan Lagi Ke Madinah



Today's Quote:

Boleh jadi apa yang tidak kamu sukai itulah yang baik bagi kamu, danboleh jadi pula apa yang kami sukai itulah yang tidak bagi kamu. Allahmengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui.

Macam ni ler kehidupan kat sini, kalau tak ke Makkah, ke Madinah... tak pun ke Jeddah. Tapi mostly samada ke Makkah or Madinah...Bila asyik berjalan je ni, terpikir gak, bila nak cepat simpan duit ni. Tapi peluang macam gini bukan senang nak hadir dalam hidup kita.... alhamdullillah ...

Last weekend kami sekeluarga ke Madinah dan untuk pertama kali nya aku bermalam di sana setelah beberapa kali ke sana ... cerita dan gambar boleh lawat ke blog isteri aku di

http://mama-bungas.blogspot.com/2008/08/susu-unta.html

Bila berjalan-jalan macam ni, lupa sekejap masalah-masalah lain...

Aku lak masih dok pikir option-option untuk sekolah anak-anak aku. Rancangan awal sudah lari sikit... dua orang accepted ke YIS, dua orang lagi tak. Kira dah sebulan setengah budak-budak ni tak bersekolah ni...

Hujung bulan ni pulak, Shah and family (Kembara KSA) akan kembali semula ke Yanbu... he..he.. nak kena cari kereta sendiri ler ... dua bulan dok pinjam kereta dia. Terima kasih banyak-banyak Shah.... minggu ni InsyaAllah confirm keta apa aku nak beli...

Masalah kerja setakat ni tak de sangat, alhamdullillah... seperti yang aku dok cerita sebelum ni, life here is slow and steady ... take it easy ...

2 comments:

  1. Cakap pasal nak simpan duit, nanti ramadan boleh simpan duit sebab tak belanja banyakkan....

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah .. tapi Bulan Ramdhan ni ntiap minggu nak ke Makkah je ni.... heee...

    ReplyDelete

Get Free Shots from Snap.com