25 February 2008

Titan dalam kenangan


Today's Quote:
Apabila Allah telah memberi salah seorang dari kamu harta, maka hendaklah ia (membelanjakannya) mulai dari dirinya sendiri dan ahli rumahnya.
(Riwayat Ahmad dan Muslim)






Sebak & sedih....bila aku melangkah keluar dari Titan petang tadi. Tak sangka lak aku boleh jadi sentimental tadi. Mungkin pasal dah hampir 12 tahun aku di Titan ni, tu yang perasaan bercampur-campur kot..
Hari ni merupakan hari terakhir aku bekerja di Titan. Aku memang seronok di Titan ni terutama kat ITS. Kawan-kawan sepejabat semuanya 'supportive' belaka apatah lagi bos aku tu...sayang nak tinggalkan dia orang.
Tapi life is like that, bertemu dan berpisah adat kehidupan ini.
InsyaAllah, ada umur ada rezeki kita bertemu lagi....
ITS Team....hu..hu..hu..will miss you all !!!


No comments:

Post a Comment

Get Free Shots from Snap.com